Voucher Ondernemerschap aanvragen, subsidie

Met deze regeling wil de Provincie Flevoland adviesvragen van mkb-ondernemers in de provincie helpen beantwoorden, zodat de continuïteit van Flevolandse mkb-ondernemingen kan worden gewaarborgd en zij een blijvende bijdrage kunnen leveren aan het creëren van structurele welvaart en welzijn in de provincie Flevoland, voor nu en later.

Product formulier(en)

Welke regels gelden voor u?

Om een voucher aan te vragen binnen de “Voucherregeling Ondernemerschap Flevoland 2024-2028” (hierna: Voucherregeling) dient u aan een aantal voorwaarden te voldoen. 
Een overzicht met de belangrijkste voorwaarden vind u hier.

De voorwaarden kunt u uitgebreid lezen in onze verordening en nadere regels:
•    de Algemene Subsidieverordening Flevoland 2023
•    de Nadere regels Voucherregeling Ondernemerschap Flevoland 2024-2028

 

Contact

Heeft u inhoudelijke vragen over de subsidieregeling? Stuur dan een e-mail naar subsidieaanvragen@flevoland.nl. Zij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hoe lang duurt het?

Als u een volledige aanvraag heeft verzonden heeft provincie Flevoland maximaal 13 weken nodig om uw aanvraag af te handelen, dan wel zoveel korter als kan. Als u niet alle gevraagde informatie bij uw aanvraag meestuurt, krijgt u daarvan schriftelijk bericht.

Hoe werkt het?

U kunt uw aanvraag indienen via het aanvraagformulier. Wij adviseren u om bij het verzenden van uw aanvraag aan te geven dat u een ontvangstbevestiging wil ontvangen. In het aanvraagformulier kunt u aangeven dat u op hoogte wil blijven over de status en voortgang van uw aanvraag in het klantportaal per e-mail. 

Binnen vier weken na ontvangst van uw aanvraag bevestigen wij of uw aanvraag aan alle indieningsvereisten voldoet. We geven u op basis van artikel 4:5 van de Algemene wet bestuursrecht de gelegenheid om de aanvraag aan te vullen in het klantportaal. Hiervoor stellen wij een redelijke termijn van meestal 14 dagen.

Vanaf 1 juli 2024 hebben wij een klantportaal waarin u de status en voortgang van uw aanvraag kan volgen. U kunt na het indienen van een aanvraag vragen stellen en aanvullende informatie aan ons doorgeven. In het klantportaal kunt u ook aangeven dat u op hoogte wil blijven over de status en voortgang van uw aanvraag per e-mail. 

Een aanvraag indienen via het klantportaal is niet mogelijk. Gebruik daarvoor het aanvraagformulier. 

Alle correspondentie inclusief beschikking van de aanvraag komt in uw klantportaal.

Meer informatie

Laatst aangepast: 10-02-2025