Incidentele subsidie aanvragen
Bij provincie Flevoland kunt u incidentele subsidie aanvragen, specifiek bedoeld voor aanvragen die niet voorzien zijn.
Wij adviseren u om de Algemene Subsidieverordening Flevoland te lezen als u een aanvraag indient.
Welke regels gelden voor u?
- Een inhoudelijk plan, waarin u de subsidieaanvraag gedetailleerd beschrijft. Dit plan bevat het doel van de activiteiten, de locatie en het tijdstip ervan, de relatie met de provinciale beleidsdoelstellingen, en de verwachte resultaten omvatten.
- Een begroting van inkomsten en uitgaven voor de gesubsidieerde activiteiten. Hierbij dient u ook aan te geven of u andere subsidies of vergoedingen heeft aangevraagd bij andere instanties of particulieren, inclusief de huidige status daarvan. Als het om een meerjarige subsidie gaat, moet u de verdeling over de jaren van inkomsten en uitgaven specificeren.
- Een verklaring waaruit blijkt dat uw bedrijf of organisatie niet failliet is verklaard en geen surseance van betaling heeft verkregen. U kunt dit aangeven op de pagina 'verklaring' van het digitale aanvraagformulier.
- Als u voor het eerst een aanvraag indient, voeg dan ook de statuten of akte van oprichting, het jaarverslag, de jaarrekening en de balans van het voorgaande jaar toe als bijlagen aan het aanvraagformulier. Voeg tevens een kopie van het bankafschrift toe waarop het rekeningnummer (IBAN) en de naam van de rekeninghouder vermeld staan.
- Als u geen BTW kunt terugvorderen, voeg dan ook een verklaring van de belastingdienst toe.
Contact
Heeft u vragen over deze subsidieaanvraag? Neem dan met ons contact op. Mail uw vraag naar subsidieaanvragen@flevoland.nl. Of bel 0320 265613.
Hoe lang duurt het?
Wanneer u een volledige aanvraag heeft ingediend, hebben wij maximaal 13 weken nodig om uw aanvraag af te handelen, dan wel korter indien mogelijk.
Als blijkt dat uw aanvraag na ontvangst niet compleet is, ontvangt u daarover van ons binnen 4 weken een bericht.
Hoe werkt het?
Een aanvraag indienen via het klantportaal is niet mogelijk. Gebruik daarvoor het aanvraagformulier.
Alle correspondentie inclusief beschikking van de aanvraag komt in uw klantportaal.
Laatst aangepast: 02-10-2024